Shop Mobile More Submit  Join Login
girl in gasmask by mavhn girl in gasmask by mavhn
messing around

hope you guys enjoy, i know alotta ppl like gasmasks, i like gasmasks...

oh i liked the way the flare turned out.
Add a Comment:
 
:iconjparkinson:
Jparkinson Featured By Owner Jan 30, 2012  Hobbyist Photographer
I made two different edits i'll post the links here for you hope you like them.



[link]

[link]
Reply
:iconjparkinson:
Jparkinson Featured By Owner Aug 6, 2011  Hobbyist Photographer
Hey i took your picture and did some person edit's and variations my friend was looking for a tattoo idea thought your picture was awesome! i can Inbox you the picture, i didn't want to post any modifications without your consent
Reply
:iconmavhn:
mavhn Featured By Owner Nov 22, 2011  Professional Digital Artist
yeah go for it man post it up but mention me maybe in the comments.
Reply
:iconjparkinson:
Jparkinson Featured By Owner Jan 30, 2012  Hobbyist Photographer
just posted the edited photo's :)
Reply
:iconr-u-d-r-a:
R-u-d-r-a Featured By Owner Apr 26, 2010
powerful :)
Reply
:iconmavhn:
mavhn Featured By Owner May 3, 2010  Professional Digital Artist
ta mate
Reply
Flagged as Spam
:iconmavhn:
mavhn Featured By Owner Feb 25, 2010  Professional Digital Artist
spot on, not very originla i know heh
Reply
:iconaho-chan:
aho-chan Featured By Owner Feb 14, 2010  Student General Artist
Ah man! Gorgeous!

Her gas mask looks a lot like mine! :B
I absolutely LOVE the flare's effect on her skin, the red plays off the greys VERY effectively!
Reply
:iconmavhn:
mavhn Featured By Owner Feb 25, 2010  Professional Digital Artist
thanks man, its a pretty mask, your lucky to have one.
Reply
:iconaho-chan:
aho-chan Featured By Owner Feb 25, 2010  Student General Artist
I feel quite lucky to have one, that's for sure!

You're welcome!
Reply
:iconmaniakmonkey:
ManiakMonkey Featured By Owner Feb 14, 2010  Hobbyist General Artist
Nice job, she sorta looks like a post apocalyptic tomb raider. I like her ^^
Reply
:iconmavhn:
mavhn Featured By Owner Feb 25, 2010  Professional Digital Artist
thanks man, yeah alot like tomb raider im so unoriginal. Im glad you like her
Reply
:iconmaniakmonkey:
ManiakMonkey Featured By Owner Feb 25, 2010  Hobbyist General Artist
No problem ^^
Reply
:iconvalgaror:
Valgaror Featured By Owner Feb 14, 2010
For some reason it seems to me that the lenses on the gasmask would look better red.. you know, if they were reflecting the flare. Still kickass either way, I love it. :D
Reply
:iconmavhn:
mavhn Featured By Owner Feb 25, 2010  Professional Digital Artist
hmm yeah i didnt try that that might look nice actually thanks for the suggestion
Reply
:iconwallacewest:
WallaceWest Featured By Owner Jul 22, 2008  Professional Digital Artist
Lara Croft-esque girl + gas mask = epic win
Reply
:iconguii23:
GuiI23 Featured By Owner Jun 6, 2008  Student Digital Artist
Great x10. Man, I love gasmasks haha. Have you played STALKER?
Reply
:iconmavhn:
mavhn Featured By Owner Jun 13, 2008  Professional Digital Artist
cheers mate, no i havent played that game, havent played many games in a while. only play CounterStrike Source way too much lol. STALKER looks interesting tho, checked out some videos of it.
Reply
:iconakrushenphotog:
akrushenphotog Featured By Owner Apr 24, 2008  Professional Photographer
This Is Very Well Done!!
I Like It A Lot, The Red Is Beautiful.
Wish I Could Do Shit Like That.. :blushes:

You Have Amazing Talent.
Reply
:iconhoiist:
hoiist Featured By Owner Apr 22, 2008   Filmographer
kewl!
Reply
:iconuey-s:
UEY-S Featured By Owner Mar 20, 2008  Professional General Artist
damn that's good, the red as the only colors works really well here.

i'm favoring it man
Reply
:iconmavhn:
mavhn Featured By Owner Mar 25, 2008  Professional Digital Artist
cheers much appreciated.
Reply
:iconuey-s:
UEY-S Featured By Owner Mar 25, 2008  Professional General Artist
no problem dude, glad to support this one
Reply
:iconbasler2:
basler2 Featured By Owner Mar 18, 2008  Hobbyist Traditional Artist
fu... sexy man. Love the greyscale-red contrast
Reply
:iconmavhn:
mavhn Featured By Owner Mar 25, 2008  Professional Digital Artist
heh thanks man
Reply
:iconbuzuzyma:
buzuzyma Featured By Owner Mar 17, 2008  Hobbyist Photographer
Hey, good drawing. I like the concept and the gas masks too.
Reply
:iconmavhn:
mavhn Featured By Owner Mar 17, 2008  Professional Digital Artist
thanks mate appreciate it.
Reply
:iconbuzuzyma:
buzuzyma Featured By Owner Mar 17, 2008  Hobbyist Photographer
sure man,
Reply
:iconairheaddan:
AirHeadDan Featured By Owner Mar 17, 2008
very nice work man very well done!
Reply
:iconmavhn:
mavhn Featured By Owner Mar 17, 2008  Professional Digital Artist
thank ye
Reply
:icondunwich7:
dunwich7 Featured By Owner Mar 17, 2008
Awesome^^. That red on grey works beautifully. I'm not into gasmasks really, but I like this image anyway, great job!
Reply
:iconmavhn:
mavhn Featured By Owner Mar 17, 2008  Professional Digital Artist
you dont like gasmasks!! get off my page!!! heh jk. yeha i like the way the flare turned out. the lighting looks right on it and the contrast is a plus. thx 4 de comment
Reply
Add a Comment:
 
×




Details

Submitted on
March 17, 2008
Image Size
228 KB
Resolution
560×876
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
4,384 (4 today)
Favourites
132 (who?)
Comments
33
Downloads
150
×